Begivenhed Kategori: Forside

Onsdag d. 17. juni holder vi grillaften for alle juniorspillere og deres familier. Kom og vær med. Vi glæder os meget til at se jer.  Træningsholdene starter som de plejer. De ældste juniorer der normalt spiller fra kl. 16:00  træner dog i 2 timer, så alle slutter kl. 18. Kl. 18 byder vi på grillmad + drikkevarer til alle juniorspillere…

Kan du li at blive grillet? … Uanset svaret, så mød op torsdag d. 18. juni kl. 17 til ”tennis og grill”. Mens grillkullene bliver klar, sætter vi fut i ketsjeren med socialt doublespil på banerne… Fra kl. 19.00 til kl. ?? er der grillmad med lækkert tilbehør samt lidt vin eller øl. Kom og vær med. Vi glæder os…